فداکاری تیم پزشکی و تیم ورزشی روزهای کرونایی را با هم مقایسه کنید

به گزارش بلاگ پو، شهره پیرانی در اینستاگرام خود مطلبی را درباره عدم همکاری مسئولان تیم ملی بوکس با سفارت ایران در اردن منتشر کرد.

فداکاری تیم پزشکی و تیم ورزشی روزهای کرونایی را با هم مقایسه کنید

به گزارش خبرنگار، شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد، در جدیدترین پست اینستاگرامی خود مطلبی درباره اهدای بسته های ژل ضدعفونی از سوی کشور اردن و همکاری نکردن تیم ملی بوکس در انتقال آن به ایران منتشر کرد.

او در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

دوستان در سفارت جمهوری اسلامی ایران در اردن نقل کردند. تیم ملی بوکس برای مسابقات انتخابی المپیک به مدت 20 روز با هزینه دولت و با تمام امکانات حضور داشتند. زمان برگشت سفارت از این دوستان تقاضا میکند بسته های ژل ضدعفونی را که یک شرکت اردنی به ایران اهدا نموده با خودشان به ایران بیاورند، مسئولین تیم ملی بوکس شرط میگذارد (از قرار از قول اعضای تیم ملی بوکس) در صورتی که بخشی از ژل ها را به خودمان بدهید میبریم والا شرمسار ایم!

دوستان سفارت تا لحظه پرواز تیم ملی بوکس به ایران ژل ها به دست شان نرسیده بود و وقتی هم میرسد تنها راه انتقال ژل ها به ایران همکاری این دوستان است که دریغ می نمایند! مقایسه کنید فداکاری این روز های کادر درمان در بیمارستان ها را با مرام قهرمانی! این افراد.

لازم به ذکر است؛ با شیوع ویروس کرونا در دنیا بعضی از کشورها با ارسال بسته های ضدعفونی و موارد مورد احتیاج، با کشور دوست و همسایه ابراز همدردی کردند و عده ای دیگر هم عقده چندین ساله خود را با تشدید تحریم ها و کینه ها با جلوگیری از ارسال بسته های بهداشتی باز کردند و خود واقعی شان را نشان دادند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21841

به "فداکاری تیم پزشکی و تیم ورزشی روزهای کرونایی را با هم مقایسه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فداکاری تیم پزشکی و تیم ورزشی روزهای کرونایی را با هم مقایسه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید