27 هندبالیست به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شدند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مسابقات هندبال قهرمانی دنیا در بخش بانوان قرار است یک ماه آینده در اسپانیا برگزار گردد و تیم ملی هندبال بانوان کشورمان که برای نخستین بار جواز حضور در این رویداد را بدست آورده است برنامه های تدارکاتی خود را برای حضور در این رویداد در تهران شروع خواهد نمود.

27 هندبالیست به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شدند

بر اساس اعلام سازمان تیم های ملی هندبال، نخستین اردوی تیم ملی هندبال بانوان برای حضور در رقابت های قهرمانی هندبال زنان دنیا در اسپانیا از 19 تا 26 آبان ماه در تهران برگزار می گردد. کادر فنی تیم ملی بانوان متشکل از خدیجه قانع سرمربی و عزت ا… رزمگر مشاور فنی 27 بازیکن را برای حضور در این اردو فراخواندند.

دعوت شدگان به این اردو باید با در دست داشتن فرم تست PCR که حداقل 2 روز قبل از آغاز اردو در استان اجرا شده باشد، به همراه دیگر مدارک خود به فدراسیون هندبال مراجعه نمایند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو به این توضیح است:

فاطمه خلیلی - قم، زینب بذرافکن - فارس، آرزو محمدی - تهران، هانیه لک - تهران، حدیثه نوروزی - اصفهان، بها را یزدگشب - کهگیلویه و بویراحمد، آرزو کیان آرا - خراسان رضوی، مریم یوسفی - تهران، هدیه ویسی- کردستان، مژگان قهرمانی -کردستان، صونا بیداد - کهگیلویه و بویراحمد، مبینا حسن نژاد - تهران، مهربان بدوی -البرز، مینا وطن پرست - تهران، شیما زارع - فارس، ستاره رحمانیان - خوزستان، شقایق باپیری - کردستان، حانیه کریمی - تهران، نگار زنده بودی - بوشهر، نوریه عباسی - قم، ساناز رجبی - تهران، عطیه شهسواری - قزوین، الناز قاسمی - قم، مهشاد طاهری - همدان، پریسا عنبرستانی - خراسان رضوی، اسماً امامی - آذربایجان شرقی، نیوشا مرادبخش - تهران

تیم ملی زنان ایران برای اولین بار در تاریخ هندبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب مقام چهارمی توانست سهمیه مسابقات دنیای را کسب کند. تیم ملی هندبال زنان ایران در این مسابقات در گروه C با تیم های نروژ، رومانی و قزاقستان همگروه است. این رقابت ها از 10 تا 28 آذرماه در اسپانیا برگزار می گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 57574

به "27 هندبالیست به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "27 هندبالیست به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید