گوگل ارائه سرویس بانکداری را لغو کرد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، گوگل توسعه سرویس پلکس (Plex) را متوقف نموده است. هدف این سرویس ارائه سرویس های بانکداری به کاربران به وسیله اپلیکیشن گوگل پی بوده است.

گوگل ارائه سرویس بانکداری را لغو کرد

با یاری این سرویس کاربران می توانستند حساب های بانکی افتتاح و به وسیله اپ آنها را مدیریت نمایند.

سرویس مذکور قرار بود به کاربران اجازه دهد به حساب بانکی یا پس اندازی وارد شوند که بانک های سنتی به کاربران ارائه می نمایند و کاربر می تواند به وسیله اپ آنها را مدیریت کند.

طبق گزارشی که نشریه وال استریت ژورنال منتشر شده، گوگل پروژه را به علت تأخیرهای متعدد رها نموده است. علاوه بر آن مدیر ارشدی که برای توسعه این پروژه فعالیت می کرد هم شرکت را ترک کر ده است.

البته ارائه سرویس پلکس به معنای آن نبود که گوگل به طور مستقیم با بانک ها رقابت می کرد. بلکه این شرکت فناوری تصمیم داشت تا با مؤسسات اقتصادی مختلفی همکاری کند که حساب های بانکی را بدون کارمزدهای ماهانه و حداقل تراز حساب برای کاربران فراهم می کردند. اپ گوگل هم مانند دیگر بانک های آنلاین به کاربران اجازه می داد تا مواردی مانند سقف پس انداز و انتقال وجه اتوماتیک را مشخص نمایند.

این شرکت در ایمیلی اعلام نمود همچنان معتقد است مشتریانی که در پی راه هایی ساده تر برای پرداخت هزینه خریدهای آنلاین هستند، متقاضی چنین سرویسی خواهند بود، اما گوگل اکنون روی توانمندسازی سرویس های دیجیتال برای بانک ها و مؤسسات اقتصادی دیگر فعالیت می نماید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 55715

به "گوگل ارائه سرویس بانکداری را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل ارائه سرویس بانکداری را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید