کرمانشاه احتمالا هفته آینده از پیک پنجم کرونا عبور می کند

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: احتمالا هفته آینده از پیک پنجم کرونا عبور می کنیم.

کرمانشاه احتمالا هفته آینده از پیک پنجم کرونا عبور می کند

هوشنگ بازوند امروز(14 شهریور) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با اشاره به آخرین شرایط کرونا در استان، اظهار کرد: احتمالا هفته آینده از پیک پنجم کرونا عبور خواهیم کرد، چون هم اکنون افزایش آمار بستری ها کمی کند شده، هرچند آمار فوتی های کرونایی در استان در حال افزایش است.

به گزارش خبرنگاران، بازوند بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم تاکید کرد و این امر را در گذر سریعتر از پیک پنجم کرونا موثر دانست.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی نو، گفت: در شرایط کنونی تصمیم گیری در مورد نحوه بازگشایی مدارس در مهر ماه سخت است و ستاد ملی کرونا هم هنوز به جمع بندی در این زمینه نرسیده است.

وی اضافه کرد: پیشنهادهایی برای نحوه بازگشایی مدارس مطرح شده و احتمالا از شنبه هفته آینده نحوه بازگشایی مدارس معین خواهد شد و به احتمال قوی مدارس یا به سمت آموزش مجازی رفته و یا با تلفیقی از آموزش مجازی و حضوری بازگشایی خواهند شد.

وی تاکید کرد: نحوه بازگشایی مدارس به هر شکلی که تصمیم گیری شود با حواشی خاص خود همراه خواهد بود، به همین علت باید قبل از هر نوع تصمیم گیری آموزش و پرورش به خانواده ها اطمینان خاطر بدهد که سلامت فرزندانشان با حضور در مدارس تهدید نمی شود.

بازوند در ادامه و در پی اعلام مسئولین آموزش و پرورش استان مبنی بر اینکه هم اکنون 27 هزار دانش آموز استان تبلت یا گوشی هوشمند ندارند، گفت: باید تلاش کنیم تا مشکل را با تکیه بر ظرفیت های داخل استان حل کنیم، چون خیلی هم نمی توانیم روی تهران و وزارتخانه ها برای تامین تبلت دانش آموزان نیازمند حساب کنیم.

وی از مسئولین آموزش و پرورش استان کرمانشاه خواست آنالیز دانش آموزان فاقد تبلت را تهیه کرده تا معین شود از چه منابعی می توان فکری برای حل مشکل تبلت آنها کرد.

بازوند اشاره ای هم به نگرانی های موجود در زمینه شرایط بهداشتی مدارس منطقه ها حاشیه ای داشت و گفت: باید هر طور شده شرایط سرویس های بهداشتی مدارس را بهبود بخشیم تا در صورت حضوری شدن آموزش ها مشکل بهداشتی نداشته باشیم.

بازوند در این نشست خواستار تسریع در واکسیناسیون معلم ها شد و شرح داد: باید تا مهر ماه فرهنگیان دوز دوم واکسن را هم دریافت کرده باشند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 53801

به "کرمانشاه احتمالا هفته آینده از پیک پنجم کرونا عبور می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمانشاه احتمالا هفته آینده از پیک پنجم کرونا عبور می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید