چرا باید تجارت خود را به مدل دیجیتالی تغییر دهید؟

به گزارش وبلاگ حفاظ هوایی، این روز ها بسیاری از افراد کارآفرین در سراسر دنیا مایلند از شبکه های اجتماعی برای توسعه کسب و کار خود استفاده نمایند. افرادی که با مفهوم ارتباط شبکه اجتماعی ارتباط برقرار می نمایند با مفهوم تحول دیجیتال سر و کار خواهند داشت. در سال 2021 نیز حضور در شبکه های اجتماعی به عنوان یک عبارت تبلیغاتی بازاریابی شناخته می گردد و دلیل خوبی هم دارد.

چرا باید تجارت خود را به مدل دیجیتالی تغییر دهید؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، داده های نظرسنجی ها نشان می دهد که 70 ٪ از مشاغل عظیم تصمیم به افزایش یا حفظ هزینه های خود برای تغییر شکل دیجیتال در طی همه گیری کرونا دارند. پنجاه و هشت درصد مشاغلی که هنوز ابتکار عمل تحول را آغاز ننموده بودند، گفتند که کرونا، برنامه های آنان را تسریع نموده است.

تحول دیجیتال زمانی اتفاق می افتد که یک تجارت فناوری دیجیتال را برای جایگزینی فرایند های فیزیکی یا دستی با فرآیند های دیجیتال در پیش گیرد. تحول دیجیتال، احتیاج به حرکات عظیم و جسورانه دارد و شرکت هایی که قبل از همه گیری این فرایند را آغاز ننموده اند فشار را احساس می نمایند. خوشبختانه، برای آغاز کار با تحول دیجیتال، مراحل ساده ای وجود دارد، خواه یک خرده فروش باشید و یا یک مارک تجاری الکترونیکی که به فناوری قدیمی متکی هستید.

اهمیت بازخورد شبکه های اجتماعی

یکی از مهمترین ابزار های بازخورد در دوران مدرن، شبکه های اجتماعی است. در سطح دنیای، بیش از 3.6 میلیارد نفر از شبکه های اجتماعی استفاده می نمایند و پیش بینی می گردد این تعداد تا سال 2025 به 4.41 میلیارد نفر افزایش یابد. هنگامی که 4.41 میلیارد نفر بتوانند در خصوص تحولات، به شما در زمان واقعی بازخورد بدهند، این یک پیشرفت سریعتر و بهتر است.

برای استفاده از شبکه های اجتماعی برای یاری به تحول دیجیتال تجارت خود، احتیاجی نیست که یک شرکت فناوری یا حتی یک آژانس شبکه های اجتماعی باشید. شما می توانید با وارد کردن کلمات کلیدی که ممکن است مشتریان شما از آن در جستجوی توییتر استفاده نمایند، آغاز کنید.

شما می توانید از کارمندان خود بخواهید که مدافع آنلاین شما باشند، یا می توانید با مشتریان تأثیرگذار ارتباط برقرار کنید و از آن ها بخواهید که سفیران تجاری شما باشند.

این روز ها بسیاری از افراد کارآفرین در سراسر دنیا مایلند از شبکه های اجتماعی برای توسعه کسب و کار خود استفاده نمایند. افرادی که با مفهوم ارتباط شبکه اجتماعی ارتباط برقرار می نمایند با مفهوم تحول دیجیتال سر و کار خواهند داشت. در سال 2021 نیز حضور در شبکه های اجتماعی به عنوان یک عبارت تبلیغاتی بازاریابی شناخته می گردد و دلیل خوبی هم دارد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، داده های نظرسنجی ها نشان می دهد که 70 ٪ از مشاغل عظیم تصمیم به افزایش یا حفظ هزینه های خود برای تغییر شکل دیجیتال در طی همه گیری کرونا دارند. پنجاه و هشت درصد مشاغلی که هنوز ابتکار عمل تحول را آغاز ننموده بودند، گفتند که کرونا، برنامه های آنان را تسریع نموده است.

تحول دیجیتال زمانی اتفاق می افتد که یک تجارت فناوری دیجیتال را برای جایگزینی فرایند های فیزیکی یا دستی با فرآیند های دیجیتال در پیش گیرد. تحول دیجیتال، احتیاج به حرکات عظیم و جسورانه دارد و شرکت هایی که قبل از همه گیری این فرایند را آغاز ننموده اند فشار را احساس می نمایند. خوشبختانه، برای آغاز کار با تحول دیجیتال، مراحل ساده ای وجود دارد، خواه یک خرده فروش باشید و یا یک مارک تجاری الکترونیکی که به فناوری قدیمی متکی هستید.

اهمیت بازخورد شبکه های اجتماعی

یکی از مهمترین ابزار های بازخورد در دوران مدرن، شبکه های اجتماعی است. در سطح دنیای، بیش از 3.6 میلیارد نفر از شبکه های اجتماعی استفاده می نمایند و پیش بینی می گردد این تعداد تا سال 2025 به 4.41 میلیارد نفر افزایش یابد. هنگامی که 4.41 میلیارد نفر بتوانند در خصوص تحولات، به شما در زمان واقعی بازخورد بدهند، این یک پیشرفت سریعتر و بهتر است.

برای استفاده از شبکه های اجتماعی برای یاری به تحول دیجیتال تجارت خود، احتیاجی نیست که یک شرکت فناوری یا حتی یک آژانس شبکه های اجتماعی باشید. شما می توانید با وارد کردن کلمات کلیدی که ممکن است مشتریان شما از آن در جستجوی توییتر استفاده نمایند، آغاز کنید.

شما می توانید از کارمندان خود بخواهید که مدافع آنلاین شما باشند، یا می توانید با مشتریان تأثیرگذار ارتباط برقرار کنید و از آن ها بخواهید که سفیران تجاری شما باشند.

منبع: انتخاب

به "چرا باید تجارت خود را به مدل دیجیتالی تغییر دهید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید تجارت خود را به مدل دیجیتالی تغییر دهید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید