چالش سرخ پوشان پایتخت با پرونده 50 هزار دلاری

به گزارش بلاگ پو، باشگاه پرسپولیس تهران باید مطالبات مهاجم هندوراسی سابق خود را پرداخت کند.

چالش سرخ پوشان پایتخت با پرونده 50 هزار دلاری

به گزارش خبرنگاران، آرش نجفی وکیل مهاجم اسبق پرسپولیس در تبادل نظر با فارس درباره آخرین شرایط پرونده شکایت جری بنگستون از این باشگاه گفت: پس از شکایت بنگستون از پرسپولیس، این باشگاه در زمان مدیریت حمیدرضا گرشاسبی به فیفا اعلام نمود با وی توافق می کنیم و به ما فرصت بدهید. در آن موقع این بازیکن 70 هزار دلار از پرسپولیس طلب داشت که باشگاه 20 هزار دلار از این طلب را به وی پرداخت کرد و 50 هزار دلار باقی ماند.

وی اضافه کرد: در آن توافق نامه آمده مرجع حل اختلاف طرفین دادگاه CAS است. حدود 2 سال با این امید که یک مدیر به پرسپولیس بیاید و بدهی به بنگستون را پرداخت کند، از وی مهلت گرفتم اما اکنون صبرش تمام شده و اصرار دارد به دادگاه CAS برویم. اقدامات ابتدایی را انجام داده ایم و اگر باشگاه همچنان به این پرونده بی توجه باشد، مراحل باقی مانده را پیگیری می کنیم.

وکیل مهاجم هندوراسی سابق پرسپولیس درباره اینکه آیا در دوران مدیریت فعلی این باشگاه هم پیگیر دریافت طلب موکل خود بوده است، مطرح کرد: یکی دو بار به وسیله روابط بین الملل باشگاه به مدیریت پرسپولیس پیام دادم و نامه مستقیم هم برای خود باشگاه ارسال نموده ام اما فعلا به این پیگیری ها ترتیب اثر نداده اند.

نجفی توضیح داد: نکته مهم این است که باشگاه پرسپولیس اکنون باید خسارت پرداخت نشدن 50 هزار دلار بدهی اش در این سال ها به بنگستون را هم پرداخت کند در صورتی که امکان توافق برای دریافت تخفیف هم وجود داشت اما باشگاه توجهی به این بدهی ندارد.

وی درباره آخرین فرصت باشگاه پرسپولیس برای توافق کردن با بنگستون شرح داد: می توانم تا 20 روز دیگر از این بازیکن مهلت بگیرم اما به این شرط که باشگاه پا پیش گذاشته و برای جلب رضایت وی قدم بردارد زیرا این موضوع را خیلی عقب انداخته اند و خود من هم پیگیری موضوع را از راه های مختلف عقب انداختم اما پس از 4-3 سال نمی توانیم صبر کنیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 49218

به "چالش سرخ پوشان پایتخت با پرونده 50 هزار دلاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش سرخ پوشان پایتخت با پرونده 50 هزار دلاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید