پنجمین دوره چالش فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می گردد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، پنجمین دوره مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با موضوع زبان های برنامه نویسی Java ،.Net ، Python ،Node.js ، Go Lang و PHP در تاریخ 4 و 5 اردیبهشت ماه 1399 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.

پنجمین دوره چالش فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می گردد

رویدادهای ICT Challenge مجموعه مسابقاتی با هدف شناسایی افراد مستعد و توانمند در حوزه ICT است که تحت یک سری قوانین خاص و در جهت حل چالش های موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار و شرکت نمایندگان در این مسابقات جهت اشتغال به شرکت های فعال این حوزه معرفی خواهند شد.

چالش زبان برنامه نویسی (Programming Challenge) یکی از رویدادهای مجموعه مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (ICT Challenge) است و مطابق با قوانین و مقررات ICT Challenge برگزار می گردد.

البته این مدل رویداد با تمرکز بر زبان های برنامه نویسی پر کاربرد و پر هوادار طراحی شده و چالش های اصلی در این حوزه انتخاب خواهد شد.

کلیه تیم ها و استارت آپ های فعال در این حوزه می توانند بدون هیچ محدودیتی در این مسابقات شرکت نمایند. این مسابقات شامل دو مرحله است و طی دو روز برگزار می گردد.

در مرحله اول مهارت حل مسئله تیم ها مورد سنجش قرار می گیرد و در مرحله دوم خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی تیم ها مورد سنجش قرار خواهد گرفت.

در روز دوم مسابقات تیم داوری رویداد، کلیه تیم هایی که پاسخ مسائل را در سامانه داوری ثبت نموده اند را به ترتیب زمان ثبت پاسخ در سامانه جهت ارائه حضوری راه چاره ها و دفاع از پاسخ های خود به محل مخصوص داوری مسابقات فرا می خوانند. بدین صورت که به هر تیم حدود 15 دقیقه وقت داده می گردد تا به صورت حضوری با طراحان چالش ها به بحث و مصاحبه بنشینند.

تیم داوری شامل اساتید دانشگاه و افراد متخصص فنی شرکت های سرمایه گذار فعال در این حوزه خواهد بود.

با توجه به نمره فنی هر تیم در مرحله اول و نمره ارائه حضوری در مرحله دوم تیم های برتر معین خواهند شد و جوایز نقدی خود را دریافت خواهند کرد.

علاقه مندان به حضور در مسابقات تا 25 فروردین 1399 مهلت دارند تا با مراجعه به وبسایت رسمی رویداد برای ثبت نام در مسابقات اقدام نمایند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20804

به "پنجمین دوره چالش فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین دوره چالش فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید