پایش ساخت و ساز های غیر مجاز به وسیله هواپیمای فوق سبک

به گزارش بلاگ پو، خسروی گفت: پایش ساخت وساز های غیر مجاز و آلودگی هاس نفتی در دریا با راه اندازی هواپیمای فوق سبک ایجاد شد.

پایش ساخت و ساز های غیر مجاز به وسیله هواپیمای فوق سبک

به گزارش خبرنگار ، خسروی رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی استان بوشهر با بیان اینکه در راستای انجام وظایف حاکمیتی، آشیانه یک فروند جایروپلن به بهره برداری رسید گفت: این آشیانه پرنده پایش سازمان بنادر و دریانوردی در راستای جای گیری جایرو پلن ساخته شده است و به دلیل افزایش ساخت و ساز های غیرمجاز و همچنین تردد های نوروزی غیر مجاز از آن استفاده می گردد و با توجه به شرایط خاص این پروژه ساخت این آشیانه اجرا شده است.

خسروی توضیح داد: تعامل سازنده با اداره بندر بوشهر داشته ایم و ساخت این آشیانه در قالب قرار داد BOT بوده که در طی مدت 6 ماه به بهره برداری رسید.

او ادامه داد: 296 میلیون تومان هزینه ساخت این آشیانه بوده و از ابتدای سال 98 عملیاتی شده است. این پرنده 208 ساعت فعالیت داشته که 100 ساعت آن پایش آلودگی بوده است.

او اظهار کرد: برنامه آینده استفاده از این پروژه آن است که استقرار شناور های سنتی را در اسکله ها پایش کند و یک برنامه ریزی مناسب برای جلوگیری از آن از آتش سوزی احتمالی انجام گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33159

به "پایش ساخت و ساز های غیر مجاز به وسیله هواپیمای فوق سبک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایش ساخت و ساز های غیر مجاز به وسیله هواپیمای فوق سبک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید