مسابقات اسب سواری استقامت در مشگین شهر برگزار گردید

به گزارش بلاگ پو، پویا جهانگیرزاده در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این مسابقات به طول 14 کیلومتر و در جهت گردشگری آب های گرم مشگین شهر با حضور علاقمندان به این رشته به صورت جمعی و خانوادگی برگزار گردید.

مسابقات اسب سواری استقامت در مشگین شهر برگزار گردید

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ شکلاتی بیشتر بدانید.

وی توضیح داد: در این مسابقات سوارکاران به طول 14 کیلومتر راستا مشخص شده را طی نموده و در نهایت در یک عصر تابستانی پیروز شدند با طی کردن این راستا ساعات مفرح و خاطره انگیزی را در کنار خانواده ها و دوستان خود سپری نمایند.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان مشگین شهر گفت: مسابقات اسب سواری استقامت یکی از مسابقات مفرح و پرنشاط برای علاقمندان به طبیعت است که به طول 20، 40 تا 160 کیلومتر برگزار می گردد که ما در قدم اول سعی کردیم در دامنه های سبلان و در راستا گردشگری آب های گرم مشگین شهر این رویداد را برگزار کنیم.

جهانگیرزاده اضافه نمود: انتظار می رود در هفته های پیش رو به صورت حرفه ای سایر مسابقات اسب سواری را در مشگین شهر برگزار کنیم تا نفرات و تیم های منتخب در مسابقات کشوری و استانی حضور قدرتمندی را داشته باشند.

وی مشگین شهر را از قطب های ورزش اسب سواری با تنوع خاص گفت و ادامه داد: در این شهرستان بعد از سال ها رکود سعی کردیم تا هیئت اسب سواری را فعال کنیم و قطعاً در صدد برگزاری رویدادهای مختلف در قالب رشته اسب سواری هستیم.

جهانگیرزاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با رایزنی هایی که در حال اجرا است کوشش بر راه اندازی پیست تخصصی اسب سواری و استاندارد مشگین شهر است تا فعالان این رشته بتوانند در یک فضای مناسب فعالیت خود را انجام دهند.

وی از برگزاری جشنواره زیبایی اسب در مشگین شهر در شهریورماه اطلاع داد و اضافه نمود: در حال حاضر سه باشگاه اسب سواری در مشگین شهر فعالیت می نمایند که انتظار می رود با حمایت ها و پشتیبانی هایی که انجام خواهد شد، این رشته جذب و مفرح مخاطبان بیشماری را جذب کند.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان مشگین شهر گفت: در خاتمه مسابقات اسب سواری استقامت در دامنه های سبلان و راستا گردشگری آب های گرم این شهرستان شرکت نمایندگان بعد از طی راستا در گرم ترین چشمه آبگرم قینرجه به رقابت خود خاتمه داده و از نفرات برتر نیز تجلیل شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 50335

به "مسابقات اسب سواری استقامت در مشگین شهر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات اسب سواری استقامت در مشگین شهر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید