لیگ برتر کشتی آزاد، صنایع با 2 خارجی در پی انتقام از ستارگان

به گزارش بلاگ پو، تیم صنایع مازندران بعد از شکست دور از انتظار در دور رفت لیگ برتر آزاد مقابل ستارگان ساری، در دور برگشت از 2 کشتی گیر خارجی استفاده خواهد نمود.

لیگ برتر کشتی آزاد، صنایع با 2 خارجی در پی انتقام از ستارگان

به گزارش خبرنگاران، روز آدینه گذشته آخرین مسابقه دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد در سالن مهدی حاجی زاده جویبار برگزار گشت که در مهم ترین مسابقه، تیم ستارگان ساری که در جویبار میهمان تیم صنایع بود، با نتیجه 5-5 مقابل شاگردان رضا یزدانی به پیروزی رسید.

تیم میزبان هرچند در این مبارزه، رحمان عموزاد و کامران قاسم پور دو ملی پوش ایران در جهانی 2021 نروژ را در اختیار داشت، اما با عملکرد ضعیف بعضی کشتی گیرانش، مسابقه را به ستارگان واگذار کرد.

مسابقه برگشت دو تیم 21 آبان در ساری برگزار خواهد شد.

تیم ستارگان در دور رفت و در مصاف با صنایع از دو کشتی گیر خارجی (شاخیف روس در 65 کیلو و اودیکادزه گرجستانی در 97 کیلو) استفاده کرد که هردوی آنها مقابل حریفان ایرانی خود به برد رسیدند.

ستارگان اولین تیمی در لیگ 1400 بود که از کشتی گیر خارجی استفاده کرد اما در دور برگشت تیم صنایع نیز دو کشتی گیر خارجی در ترکیب خود خواهد داشت چراکه با شکست دور رفت این تیم، شانس صعود ستارگان که در مبارزه بعدی میزبان است، برای صعود بیشتر از صنایع خواهد بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 57363

به "لیگ برتر کشتی آزاد، صنایع با 2 خارجی در پی انتقام از ستارگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر کشتی آزاد، صنایع با 2 خارجی در پی انتقام از ستارگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید