قطع انشعابات آب، برق و گاز قلیانسراها

به گزارش بلاگ پو، مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه گفت : به منظور جلوگیری از فعالیت قلیانسرا ها از این پس انشعابات آب، برق و گاز این مکان ها قطع خواهد شد.

قطع انشعابات آب، برق و گاز قلیانسراها

به گزارش از ، بهمن خدادادیان مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه نزدیک به 250 قلیانسرا در شهر کرمانشاه فعال هستند، گفت : از این تعداد 80 قلیانسرا در اطراف چم بشیر قرار دارند و تعداد زیادی از قلیانسرا ها هم در باغ های اطراف شهر فعالیت می نمایند.

او گفت : در دو سال گذشته بیش از 50 هزار قلیان در شهرستان کرمانشاه جمع آوری و معدوم شده است، اما متاسفانه اقبال جوانان برای رفت و آمد در این مکان ها باعث شده قلیانسرا ها همچنان به فعالیت خود ادامه دهند.

خدادادیان اضافه نمود: مواد دخانی به دلیل اینکه آغشته به مواد شیمیایی است می تواند انواع سرطان ها را در بدن افراد ایجاد کند، بیشتر بیماری هایی که به دلیل استعمال مواد دخانی بوجود می آید، اثرات دراز مدت دارد و فرد زمانی متوجه می گردد که بیماری لا علاج یا صعب العلاج شده است.

مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه با اشاره به کوشش کارشناسان بهداشتی جهت جلوگیری از فعالیت قلیانسرا ها اضافه نمود: با پیگیری های صورت گرفته اخیراً مجوز قطع انشعابات آب، برق و گاز این مکان ها صادر شده است و با همکاری اداره اماکن برای مکان هایی که قلیان عرضه می نمایند، پرونده تخلف تشکیل می گردد.

خدادادیان گفت: بیماری های مانند هپاتیت، بیماری های قارچی، انگلی و بیماری های عفونی از جمله بیماری هایی است که می تواند با استفاده از قلیان مشترک منتقل گردد، افراد در اثر استفاده زیاد از قلیان به عفونت های دهان و دندان و لثه مبتلا می شوند که می توانند این بیماری و عفونت را به دیگران منتقل نمایند .

د

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 54487

به "قطع انشعابات آب، برق و گاز قلیانسراها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع انشعابات آب، برق و گاز قلیانسراها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید