(عکس) معین زمان پرسپولیسی شدن مهاجم لژیونر

به گزارش بلاگ پو، سایت زیرو زیرو پرتغال در گزارشی به اعلام آخرین شرایط شهریار مغانلو مهاجم ایرانی تیم فوتبال سانتاکلارا پرداخت؛ بازیکنی که حضورش در تیم پرسپولیس ایران قطعی است.

(عکس) معین زمان پرسپولیسی شدن مهاجم لژیونر

این سایت جزئیات بیشتری از این انتقال منتشر کرده و نوشته است: شهریار مغانلو از حضور در سانتاکلارا شاد و راضی نبود و به همین دلیل بازگشت او به کشور مبدا (ایران) در حال انجام است. این قرارداد تا انتها فصل به صورت قرضی است و روز دوشنبه این هفته بین سه طرف (پرسپولیس، سانتاکلارا و مغانلو) نهایی شد.

سایت پرتغالی همچنین اعلام کرد که باشگاه سانتاکلارا در انتقال قرضی مغانلو حساسیت به خرج داده و معتقد است در آینده شرایط پیروزیت و همکاری مشترک وجود دارد.

زیرو زیرو در بخش دیگری از مطلب خود نوشت: پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین فعلی لیگ ایران روی مهاجمی شرط بندی که در پرتغال فقط یک گل در جام حذفی به ثمر رساند.

مغانلو فصل گذشته در تیم پیکان تهران بازی می کرد و پیروز شد 13 گل به ثمر برساند. او همان زمان مورد توجه تیم های لیگ برتری از جمله پرسپولیس بود، اما در نهایت تصمیم گرفت به تیم سانتاکلارا پرتغال برود. با این حال تجربه حضور مغانلو در فوتبال اروپا به مدت نیم فصل پیروزیت آمیز نبود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44178

به "(عکس) معین زمان پرسپولیسی شدن مهاجم لژیونر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) معین زمان پرسپولیسی شدن مهاجم لژیونر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید