عفو بین الملل گزارشی از آثار مخرب تحریم های غیرقانونی آمریکا بر زندگی 80 میلیون ایرانی تهیه کند

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - نمایندگی ایران در اتحادیه اروپا با اشاره به اینکه کادر بهداشت و سلامت ایران زیر فشار کمرشکن تحریم های غیرقانونی آمریکا بار مقابله با همه گیری را نیز به دوش کشیدند و بیشترین تلفات را در مقیاس جهانی متحمل شدند گفت از عفو بین الملل درخواست می کنیم که گزارشی درباره آثار مخرب تحریم های غیرقانونی امریکا بر زندگی بیش از 80 میلیون ایرانی تهیه کند.

عفو بین الملل گزارشی از آثار مخرب تحریم های غیرقانونی آمریکا بر زندگی 80 میلیون ایرانی تهیه کند

به گزارش ایسنا، نمایندگی ایران در اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام نمود: همانطور که اگنس کالامار به درستی در گزارش عفو بین الملل اشاره نموده است: همه گیری کووید19 ناتوانی دنیا برای همکاری موثر هنگام بروز نیازهای جدی دنیای را به شکل زننده ای آشکار نموده است.

در سال گذشته، مردم ایران، در عین دست و پنجه نرم کردن با گسترش سریع ویروس، به واسطه تحریم های غیرقانونی امریکا، با انسداد سرمایه های خود در بانک های خارجی و قطع دسترسی به کانال های بانکی دنیای جهت پرداخت اقلام پزشکی روبرو بوده اند.

در این خصوص، توجه به این نکته ضروری است که ایران به منظور تقویت اقتصاد خود با هدف تامین نیازهای مردم در حوزه پزشکی و سلامت از صندوق دنیای پول تقاضای وام کرد که به مانع آمریکا برخورد کرد و بی نتیجه ماند.

این گزارش به درستی از کادر بهداشت و سلامت به عنوان قهرمانان 2020 یاد می نماید. کادر بهداشت و سلامت ایران زیر فشار کمرشکن تحریم های غیرقانونی آمریکا بار مقابله با همه گیری را نیز به دوش کشیدند و بیشترین تلفات را در مقیاس دنیای متحمل شدند.

در اینجا از عفو بین الملل درخواست می کنیم که گزارشی درباره آثار مخرب تحریم های غیرقانونی امریکا بر زندگی بیش از 80 میلیون ایرانی که در تکاپوی حیات روزمره، سایه تحریم و تهدید ویروس را به جان خریده اند، تهیه نماید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46383

به "عفو بین الملل گزارشی از آثار مخرب تحریم های غیرقانونی آمریکا بر زندگی 80 میلیون ایرانی تهیه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عفو بین الملل گزارشی از آثار مخرب تحریم های غیرقانونی آمریکا بر زندگی 80 میلیون ایرانی تهیه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید