ضرورت افزایش ارتباط محبت آمیز همه کشور ها در ریشه کن کردن کرونای دنیا

به گزارش بلاگ پو، وزیر بهداشت با تاکید بر ضرورت افزایش ارتباط محبت آمیز کشور ها برای ریشه کن کردن کرونا در دنیا، گفت: مردم همه کشور ها باید سالم باشند.

ضرورت افزایش ارتباط محبت آمیز همه کشور ها در ریشه کن کردن کرونای دنیا

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست سفرای کشور های اهدا نماینده واکسن کووید-19 و تعدادی از مدیران کل وزارت امور خارجه که در محل این وزارتخانه برگزار گردید، ضمن خوشامدگویی به نمایندگان سفارتخانه های کشور های دوست برای حضور در این جلسه، اظهار کرد: شادمان هستیم که این کشور ها در شرایط خاص کرونا و موارد دیگر به ایران یاری کردند؛ ما این امر را در حافظه تاریخی خود حفظ خواهیم کرد.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه خاطره خیلی خوبی از شما برای یاری هایی که در زمینه واکسن به ما انجام دادید، در فکر مردم ایران ایجاد شده است، گفت: همانطور که همه می دانند همواره ارتباط بین جمهوری اسلامی ایران و شما دیرینه بوده است؛ ما سال های زیادی است که با هم ارتباط داریم و در شرایط کرونا این ارتباطات نزدیک تر شده است.

مردم همه کشور ها باید سالم باشند

وی ادامه داد: امروزه به علت شیوع بیماری کرونا در دنیا ضروری است که کشور ها بیشتر به هم نزدیک شده و با یکدیگر ارتباط محبت آمیز برگزار نمایند تا این بیماری در دنیا ریشه کن گردد.

عین اللهی توضیح داد: همانطور که همه می دانید سلامت برای مردم خیلی مهم است و اینکه افراد در چه کشوری هستند هیچ تفاوتی در این امر ایجاد نمی کند؛ مردم همه کشور ها باید سالم باشند، به همین دلیل ما باید به یکدیگر یاری نموده تا سلامت را برای مردم کشور های خود ایجاد کنیم.

وی در سرانجام خطاب به حضار جلسه با اشاره به اینکه من از طرف جمهوری اسلامی ایران صمیمانه ترین قدردانی ها را از شما نمایندگان کشور ها دارم، گفت: امیدوارم این جلسات بیشتر برگزار گردیده و ما در بخش های مختلف سلامت با هم ارتباط داشته باشیم تا ان شاالله هماهنگی ها افزایش پیدا نموده و در پی آن، سلامت مردم کشور های ما تامین گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 56560

به "ضرورت افزایش ارتباط محبت آمیز همه کشور ها در ریشه کن کردن کرونای دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت افزایش ارتباط محبت آمیز همه کشور ها در ریشه کن کردن کرونای دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید