سه قلو های افسانه ای پرسپولیس

به گزارش بلاگ پو، هیچ مربی در این فصل لیگ برتر، نتوانسته به مقدار یحیی گل محمدی با بازیکنان تعویضی به گل برسد. در رفسنجان هم دفاع چند لایه حریف، همه راه های نفوذ را برای سرخپوشان بسته بود و گل محمدی برای گلزنی سراغ نیمکت تیمش رفت. مهدی عبدی، به جای آل کثیر وارد زمین شد و گل سه امتیازی مسابقه را، وارد دروازه مس کرد. پرسپولیس در این فصل، 5 بار پیروز شده به وسیله بازیکنان تعویضی گل بزند و جالب اینجاست همه این گل ها، در 5 بازی اخیر بوده اند.

سه قلو های افسانه ای پرسپولیس

بازی با نساجی، عیسی آل کثیر به اسم بازیکن تعویضی زننده گل دوم پرسپولیس بود. هفته بعد مقابل ذوب آهن، دو گل از شهریار مغانلو و عبدی که نیمه دوم به زمین رفته بودند، باخت پرسپولیس را با برد عوض کرد. بازی با سپاهان باز هم آل کثیر گلزن تعویضی تیمش بود. این هفته هم عبدی، توانست با گلش امتیازات کامل مسابقه را برای پرسپولیس بگیرد. از هفت گل آخر پرسپولیس، 5 گل به وسیله بازیکنان ذخیره زده شده و آن ها در این مسابقات 6 امتیاز برای تیم شان گرفته اند.

داشتن همزمان آل کثیر، مغانلو و عبدی، تابلوی تعویض را برای پرسپولیسی ها به برگ برنده برای پیروزی تبدیل نموده است. گل محمدی نمی تواند این سه نفر را همزمان در زمین قرار دهد، اما به خوبی، به اسم بازیکن جاشین از همه مهاجمانش استفاده می نماید. این سه نفر هم نشان داده اند به اسم بازیکن تعویضی هم می توانند در حداقل دقایق تاثیرگذار باشند. به خصوص مهدی عبدی که نسبت به دو نفر دیگر، شانس بازی کمتری به اسم بازیکن فیکس دارد و در عوض، دو بار مقابل ذوب آهن و مس رفسنجان توانسته با گلزنی در دقایق پایانی تیمش را به برد برساند.

فوتبال 360

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 50428

به "سه قلو های افسانه ای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه قلو های افسانه ای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید