سرمایه گذاری 14هزار میلیارد ریالی در مجموعه هتل شهریار 2 تبریز

به گزارش بلاگ پو، مدیرعامل شرکت هتل بین المللی شهریار تبریز از 14هزار میلیارد ریال حجم سرمایه گذاری در مجموعه هتل شهریار 2 خبر داد.

سرمایه گذاری 14هزار میلیارد ریالی در مجموعه هتل شهریار 2 تبریز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، حسین ابراهیمی روز پنجشنبه 29 خردادماه 99، ضمن تقدیر از استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی استان در راستای حمایت و تسهیل فرایند فعالیت سرمایه گذاران بخش خصوصی، گفت: مجموعه هتل شهریار 2 در مساحتی بالغ بر 130 هزار متر مربع در جوار ائل باغی تبریز به صورت دو بخش مجزای هتل و مجموعه هتل ویلا با 10 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

او حجم سرمایه گذاری در این دو مجموعه را بالغ بر 14 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: هتل شهریار 2 و مجموعه هتل ویلایی یکی از پروژه های بی نظیر هتلینگ در کشور است که در مجموع در مساحتی بالغ بر 130 هزار متر مربع در حال احداث است و تا چهار سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل نخستین هتل 5 ستاره بخش خصوصی کشور در خصوص این هتل عنوان کرد: هتل شهریار 2 دارای 350 اتاق، 24 سوئیت و بالغ بر 850 تخت اقامتی و مجموعه هتل ویلایی نیز که متشکل از سوئیت های VIP به مساحت 1200 و 600 متر مربع است دارای 400 تخت اقامتی است.

ابراهیمی در ادامه به بخش های جانبی هتل شهریار 2 اشاره کرد و گفت: این هتل دارای مراکز تجاری، مراکز درمانی، آمفی تئاتر با ظرفیت 1500 نفر، 8 سالن کنفرانس، 3 تالار مجلل با ظرفیت یک هزار نفر، سالن های ورزشی، دو استخر مجزا و رستوران های مجلل است.

مدیرعامل شرکت هتل بین المللی شهریار تبریز همچنین از تاسیس موزه صنعتی آذربایجان در بخشی از هتل شهریار 2 تبریز با مساحتی بالغ بر هزار متر مربع به منظور نمایش آثاری از صنعت و صنعتگران آذربایجان خبر داد.

او در ادامه با اشاره به اینکه مجموعه هتل شهریار 2 به عنوان مهم ترین و بی نظیرترین پروژه های هتلینگ کشور، درصدد فراهم سازی شرایطی ویژه برای میهمانان ملی و بین المللی است، از ایجاد امکان ترانسفر میهمان ویژه از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به وسیله هلی کوپتر به هتل خبر داد.

ابراهیمی در سرانجام به میزان ایجاد اشتغال مستقیم در این دو مجموعه اشاره کرد و گفت: با بهره برداری از هتل شهریار 2 و مجموعه هتل ویلایی برای 500 نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 28613

به "سرمایه گذاری 14هزار میلیارد ریالی در مجموعه هتل شهریار 2 تبریز" امتیاز دهید

2 کاربر به "سرمایه گذاری 14هزار میلیارد ریالی در مجموعه هتل شهریار 2 تبریز" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 14هزار میلیارد ریالی در مجموعه هتل شهریار 2 تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید