زیدان: تا آخرین لحظه برای قهرمانی خواهیم جنگید، واران گفت مصدومیتش چیز خاصی نیست

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش مقابل اوساسونا ابراز رضایت کرد و گفت که تیمش تا آخر برای قهرمانی در لالیگا خواهد جنگید.

زیدان: تا آخرین لحظه برای قهرمانی خواهیم جنگید، واران گفت مصدومیتش چیز خاصی نیست

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته سی وچهارم لالیگای اسپانیا پیروز شدند میهمان خود اوساسونا را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو بردارند و به تعقیب اتلتیکومادرید صدرنشین ادامه دهند، پس از این ملاقات درباره مسئله ای که از ناحیه پای راست برای مدافع فرانسوی اش به وجود آمد، گفت: امیدوارم مصدومیت واران جزیی باشد، اما در حال حاضر نمی توانم بگویم آسیب دیدگی او دقیقاً چیست. خود رافائل گفت که چیز خاصی نیست که امیدوارم اینطور باشد.

وی همچنین در ارزیابی بازی گفت: اتفاقات زیادی برای ما در طول این فصل افتاده است، اما در این ملاقات پیروز به کسب سه امتیاز شدیم و تا آخرین لحظه برای قهرمانی خواهیم جنگید. ما می توانیم فاتح لالیگا شویم. نمی گویم که ما فاتح تمامی جام های باقی مانده خواهیم شد، اما تمام کوشش مان را برای قهرمانی به کار خواهیم بست.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید که در این بازی به تونی کروس و لوکا مودریچ استراحت داد و در عوض هافبک بلژیکی اش را در ترکیب اصلی قرار داد، در این باره گفت: اِزار عالی کار کرد، به خصوص در پستی که نزدیک به کریم بنزما بود.

زیدان در خاتمه اظهار داشت: در این ملاقات ما به لحاظ فیزیکی و ذهنی خیلی خوب بودیم. ما هر سه روز یکبار داریم بازی می کنیم و چنین جزییاتی خیلی اهمیت دارد. ما به لحاظ فیزیکی خیلی خوب بودیم.

رئال مادرید که در حال حاضر با 74 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لالیگا و پشت سر اتلتیکومادرید 76 امتیازی است، حالا باید خود را آماده بازی چهارشنبه با چلسی در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا کند. بازی رفت در مادرید یک-یک شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 47707

به "زیدان: تا آخرین لحظه برای قهرمانی خواهیم جنگید، واران گفت مصدومیتش چیز خاصی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: تا آخرین لحظه برای قهرمانی خواهیم جنگید، واران گفت مصدومیتش چیز خاصی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید