رویای سپاهان برای بازگشت به صدر؛ هدیه 3 امتیازی بدهید

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - باشگاه سپاهان در کوشش است تا زمینه تغییر نتیجه ملاقات مقابل پیکان را فراهم کند.

رویای سپاهان برای بازگشت به صدر؛ هدیه 3 امتیازی بدهید

روز گذشته در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران سپاهان اصفهان که برای قهرمانی کوشش می کرد در ملاقاتی خارج از خانه مقابل شاگردان مهدی تارتار در تیم پیکان تهران متوقف شد، نتیجه ای که باعث شد همچنان سپاهان در رده دوم باقی بماند و شانس قهرمانی اش کمرنگ تر گردد.

پس از این بازی مسئولان باشگاه سپاهان شکایتی را از باشگاه پیکان تنظیم نموده و به فدراسیون فوتبال ارائه کردند تا با آنالیز آن، در صورت واقعیت ماجرا نتیجه بازی 3 بر صفر به سود پیکان گردد. آنها معتقد هستند که سامان فلاح مدافع پیکان 4 اخطاره بوده و باید در این بازی به دلیل محرومیت بازی نمی نموده است.

اما پیگیری ها حاکی از این است که درخواست سپاهان برای هدیه 3 امتیازی با پاسخ مثبت روبرو نخواهد شد. ماجرا از این قرار است که در دور رفت سامان فلاح در ملاقات مقابل ماشین سازی دو بار کارت زرد گرفت و با کارت قرمز از بازی اخراج شد، در نتیجه برای دو کارت زرد او در نظر گرفته نشده و محرومیت کارت قرمزش اعمال نشده است.

در دور برگشت در ملاقات مقابل سایپا تهران و نساجی قائمشهر این بازیکن 2 کارت زرد گرفت تا تنها 2 کارت زرد در کارنامه اش باشد و بدین ترتیب شکایت سپاهانی ها بی ثمر خواهد بود. البته نکته دیگر این است که اسامی محروم ها هر هفته به وسیله سازمان لیگ به تیم ها اعلام می گردد و ملاک محرومیت بازیکنان اسامی اعلامی به وسیله سازمان لیگ است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 52518

به "رویای سپاهان برای بازگشت به صدر؛ هدیه 3 امتیازی بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویای سپاهان برای بازگشت به صدر؛ هدیه 3 امتیازی بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید