در جست و جوی آفتاب در زمستان

به گزارش بلاگ پو، زمستان زمان سفر به منطقه ها گرمسیری است. با سرد شدن منطقه ها آفتابی هدف جهانگرد های خواهند شد که در پی لذت بردن از گرمای آفتاب هستند. اگر در زمستان قصد خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما را دارید به صفحه اصلی سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

در جست و جوی آفتاب در زمستان

با تمام شدن فصل طوفان و آفتابی شدن تدریجی هوای نیم کره جنوبی و منطقه ها استوایی، قطعا این کشور ها مقصد ایده آلی برای مشتاقان هوای گرم و ساحل های آفتابی خواهند بود. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید با آنالیز 15 مقصد آفتابی در زمستان:

12- کارتاگنا (Cartagena)

یکی از شهرهای تفریحی گردشگری عظیم کشور کلمبیا است که در منطقه ساحلی کاراییب واقع شده است. کارتگنا یکی از افسانه ای ترین شهر های قاره آمریکای جنوبی به شمار میرود. در سال 1533 میلادی به وسیله دریانوردان اسپانیایی کشف شد و با توجه به نقره و جواهرات فراوان، نامش به سرعت در دنیا مطرح شد. روایت ها و افسانه های زیادی در خصوص گنج های مدفون در این منطقه گفته می گردد.

13- کرابی (Krabi)

کرابی بخشی از کشور تایلند است که آب وهوای گرمسیری دارد. برترین زمان برای سفر به کرابی از دیماه تا فروردین است. البته نباید این نکته را نادیده بگیریم که هزینه ها در این شهر کمی بالاتر از حد انتظار است. بنابراین اگر قصد سفر به کرابی را دارید خود را برای تعطیلاتی پرخرج آماده کنید. مراکز خرید پیشرفته، هتل ها و رستوران های مجلل در کنار غواصی و ساحل ماسه ای که با تابش خورشید مانند جواهر می درخشد از نقاط قوت گردشگری در کرابی به حساب می آیند.

14- میانمار (Myanmar)

میانمار یا برمه که در منطقه خاور دور واقع شده است، با وجود سال ها جنگ داخلی همچنان جذابیت گردشگری خود را حفظ نموده است. میانمار یکی از کشور هایی است که باید در فهرست سفر هر گردشگری وجود داشته باشد، ماندالای (Mandalay) مرکز سابق میانمار در دوران سلطنتی این کشور، به اسم یکی از اسرارآمیزترین شهر های دنیا شناخته می گردد. زیارتگاه های بودایی و به ویژه معبد آنگکور (Angkor) واقع در کامبودیا (Cambodia) مکان هایی هستند که بازدید از آن ها را نباید فراموش کرد.

15- لنکاوی (لنکاوی)

آخرین گزینه در فهرست مقصد های آفتابی در فصل زمستان، جزیره لنکاوی است که از توابع کشور مالزی به شمار میرود. جزیره ای با ساحل شنی و دریایی به رنگ آبی نیلی، جنگل های انبوه و بافت گیاه ضخیم و فشرده، پرندگان کمیاب که باعث شده این جزیره آفتابی به مکانی مناسب برای عاشقان طبیعت و البته دوستداران آفتاب تبدیل گردد. برترین زمان برای سفر به لنکاوی 3 ماه زمستان است که با آب و هوای مناسب و دمای هوایی مطبوع لحظات خوشی را برای گردشگران فراهم نموده است. آبشار لنکاوی، باغ پرندگان لنکاوی و باغ وحش لنکاوی، در کنار سواحل آن از پربازدیدکننده ترین مکان های این جزیره هستند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 52731

به "در جست و جوی آفتاب در زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جست و جوی آفتاب در زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید