خبرنگاران هشدار هواشناسی فارس درباره احتمال آمدن سیل

به گزارش بلاگ پو، شیراز- خبرنگاران- رئیس اداره پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی فارس گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در این استان و تقویت تدریجی آن، احتمال جاری شدن سیل در مناطق شمالی، غربی و مرکز این استان وجود دارد.

خبرنگاران هشدار هواشناسی فارس درباره احتمال آمدن سیل

فرید اسماعیل زاده، آدینه در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه فعالیت سیستم تا صبح فردا (شنبه) در حال تشدید است اضافه نمود: در صورت تداوم و شدت بارش ها در مناطق مذکور شاهد آبگرفتگی معابر، اختلال در تردد جاده ای، سیلاب و طغیان رودخانه ها خواهیم بود.

بیشترین میزان بارش در سپیدان ثبت شد

وی، با اشاره به اینکه میزان بارش باران در سپیدان تا به امروز به 80 میلیمتر رسیده است گفت: تا به امروز در درودزن 43، اقلید 38، آباده 26، ارسنجان 23، بوانات 17، زرقان 27، سروستان 7، فیروزآباد 3، صفاشهر 33، کازرون 23 و نورآباد نیز 27 میلیمتر باران باریده است.

اسماعیل زاده گفت: در ایستگاه شهرک گلستان شیراز نیز تا به امروز 22 میلیمتر و در ایستگاه فرودگاه شیراز 21 میلیمتر بارش ثبت شده است.

خسارت گزارش نشده است

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس نیز گفت: به رغم بارش های خوبی که در مناطق مختلف استان شاهد بوده ایم اما تا به امروز گزارشی از خسارت احتمالی ارائه نشده است.

رحیم آزادی اضافه نمود: دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان در آماده بارش هستند تا در صورت احتیاج وارد عمل شوند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37729

به "خبرنگاران هشدار هواشناسی فارس درباره احتمال آمدن سیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشدار هواشناسی فارس درباره احتمال آمدن سیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید