خبرنگاران تفرجگاه های مشگین شهر مسدود شد

به گزارش بلاگ پو، اردبیل - خبرنگاران - فرماندار مشگین شهر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا محدودیت های خاصی در روز طبیعت اعمال و تمامی بوستان های داخل شهر از جمله پارک جنگلی تعطیل شده است.

خبرنگاران تفرجگاه های مشگین شهر مسدود شد

اکبر صمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: تمامی محورهای جهانگردی شهرستان از جمله شابیل ،قوتورسویی ، قینرجه و موییل مسدود شده و دیگر جاده های منتهی به تفرجگاه های شهرستان از قبیل تنگ کپز، قلعه قهقهه ،سد سبلان سد، احمد بیگلو ،حتم مشه سی و قصابه کنترل و بازرسی خواهد شد.

وی گفت: عوامل انتظامی، پلیس راه و راهداری و حمل و نقل جاده ای با استقرار در مناطق یاد شده نسبت به آنالیز و کنترل خودروهای عبوری با دقت و جدیت اقدام خواهند کرد.

وی اظهارداشت: بر اساس تدابیر اتخاذ شده با شهروندانی که نسبت به رعایت مقررات و محدودیت های اعمال شده بی تفاوت باشند، برابر مقررات رفتار و خودروهای آنها به پارکینگ منتقل خواهد شد.

شهرستان مشگین شهر در شمال غربی اردبیل از جمله مناطق جهانگردی استان اردبیل می باشد که در سال های قبل در چنین ایامی پذیرای هزاران جهانگرد از اقصی نقاط کشور بود.

سال جاری بدلیل شیوع ویروس کرونا تردد وسایط نقلیه به این شهرستان تابع شرایط خاصی می باشد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22980

به "خبرنگاران تفرجگاه های مشگین شهر مسدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تفرجگاه های مشگین شهر مسدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید