خبرنگاران بیش از 350 هزار جریمه برای نقض قرنطینه در فرانسه صادر شد

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- مقام های فرانسوی اعلام کردند که از زمان اعلام قرنطینه سراسری در این کشور، بیش از 350 هزار مورد جریمه برای نقض این قوانین صادر شده است.

خبرنگاران بیش از 350 هزار جریمه برای نقض قرنطینه در فرانسه صادر شد

به گزارش تارنمای شبکه فرانس24، کریستوف کاستانه وزیر پلیس فرانسه اظهار داشت که از ابتدای اعلام قرنطینه سراسر در این کشور تا به امروز یک نفر به دلیل نقض قوانین مربوط به مقابله با شیوع کووید19 بازداشت و 359 هزار قبض جریمه صادر شده است.

کاستانه همچنین با بیان اینکه خانواده های فرانسوی هرگونه برنامه سفر در تعطیلات عید پاک را که از اواسط هفته آینده آغاز می گردد، فراموش نمایند، هشدار داد که هرگونه جابجایی ناموجه با مجازات جدی روبرو خواهد شد.

فرانسه در حال تخلیه بیماران بدحال از بیمارستان های واقع در مناطق پرازدحام است. منطقه ایل-دو-فرانس که پاریس مرکز آن است، روز چهارشنبه شاهد اولین نقل وانتقال بیماران بدحال بود.

یک سوم از 499 فوت ناشی از ابتلا کووید19 که در 24 ساعت گذشته روی داده، مربوط به همین منطقه بوده است.

فرانسه برای این منظور چند قطار سریع السیر را به کاربرد پزشکی و انتقال بیماران اختصاص داده است و اولین قطار روز چهارشنبه با 24 بیمار کرونایی پاریس را به مقصد سنت بریو در بریتانی ، منطقه ای که کمتر تحت تاثیر کرونا قرار گرفته است، ترک کرد. دومین قطار نیز 12 بیمار را از پاریس به رن در شمال پایتخت فرانسه منتقل کرد.

به گزارش بیزنس اینسایدر ، فرانسه با چند قطار سریع السیر TGV بیماران کرونایی را از شهرهای تحت تاثیر شدید کرونا به مناطقی که کمتر گرفتار کرونا شده اند، منتقل می نماید.

اولین سرویس انتقال بیماران روز 26 مارس انجام شد و یکی از قطارهای اختصاص یافته برای این کار 20 بیمار وخیم کرونایی را از منطقه گرانده (Grand Est) در شرق فرانسه به منطقه لوار در غرب که تخت های بیمارستانی بیشتری دارد، منتقل کرد. هر واگن این قطارها می تواند چهار بیمار و تیم شش نفری درمانی را در خود جا بدهد.

فرانسه به سومین کشور اروپایی تبدیل شده که از لحاظ تعداد قربانیان کرونا از کشور چین پیشی گرفته اند. روز سه شنبه با مرگ 499 نفر دیگر در فرانسه شمار قربانیان کرونا در این کشور به 3 هزار و 523 نفر رسید. تعداد قربانیان کرونا در ایتالیا و اسپانیا نیز از چین بیشتر شده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23059

به "خبرنگاران بیش از 350 هزار جریمه برای نقض قرنطینه در فرانسه صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 350 هزار جریمه برای نقض قرنطینه در فرانسه صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید