تک تیراندازی که اشک فرزند شهید زرین را در آورد

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - در سومین روز از یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، فیلم سینمایی تک تیرانداز با حضور خانواده شهید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اهالی هنر و رسانه در پردیس سینمایی سیتی سنتر اکران شد.

تک تیراندازی که اشک فرزند شهید زرین را در آورد

به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، از نکات حایزاهمیت این اکران، رضایت خانواده شهید عبدالحسین زرین از محتوای فیلم بود که در پی آن دختر شهید زرین، در لحظات پایانی فیلم و لحظه شهادت پدرش، بی قراری کرد و واکنش او منجر به حضور اورژانس شد.

فیلم سینمایی تک تیرانداز به کارگردانی علی غفاری، روایت گر تک تیرانداز ایرانی است که کابوسی مرگبار برای افسران و فرماندهان ارتش بعث شده است. کامبیز دیرباز با گویش اصفهانی نقش شهید عبدالرسول زرین، تک تیرانداز ایرانی را بازی میکند.

نمایش این فیلم در سینماهای مردمی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ادامه دارد و مخاطبان برای تهیه بلیت این فیلم می توانند به سامانه گیشه 7 و سینماتیکت مراجعه کنند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43013

به "تک تیراندازی که اشک فرزند شهید زرین را در آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تک تیراندازی که اشک فرزند شهید زرین را در آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید