تولید نرم افزار های اطلاعات فرآیندخط تولید در پارک علم و فناوری البرز

به گزارش بلاگ پو، یک واحد فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز پیروز شد نرم افزار های اطلاعات را با توانایی کنترل فرآیند خط تولید یک سازمان تولیدی با توان بالا تولید کند.

تولید نرم افزار های اطلاعات فرآیندخط تولید در پارک علم و فناوری البرز

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از البرز، میثم سخن گو، مدیرعامل شرکت آوید سامانه رایمون گفت: نقطه قوت نرم افزار های رایمون را می توان در سیستم های مدیریت تولید آن جستجو کرد؛ خط تولید، به نام قلب یک شرکت تولیدی است و از این رو وجود سیستمی کارآمد جهت کنترل فرآیند های تولیدی را می توان به نام یکی از مهم ترین ابزار های مدیریتی هر سازمانی برشمرد.

مدیرعامل شرکت آوید سامانه رایمون اضافه کرد: سیستم مدیریت تولید رایمون شامل نرم افزار های اطلاعات مهندسی ساخت، سفارش گذاری تولید و ثبت عملکرد تولید است که به نام نرم افزاری بسیار داینامیک باقابلیت طراحی فرم و ایجاد جریان کاری در فضای وب با توانایی پوشش انواع فرایند های تولیدی، کنترل کیفی، تعمیرات و نگه داری، کارکرد پرسنل در بازار شناخته می شود که توانایی کنترل قلب یک سازمان تولیدی با توان بالا را دارا است.

سخن گو گفت: منعطف بودن این نرم افزار امکانی را به مدیران تولید می دهد تا بتوانند فرم های ثبت عملکرد تولید را به صورت کاملاً شخصی سازی شده ایجاد کنند به عبارتی، مدیران می توانند نرم افزاری صد درصد منطبق بر نیاز های درون سازمان خود را داشته باشند و طبیعتاً دیگر نگران عدم پاسخگویی نرم افزار در سطح سازمان نخواهند بود.

او اضافه کرد: نرم افزار مدیریت تولید رایمون امکانی را برای واحد های طراحی و مهندسی فراهم می نماید تا بتوانند در بالاترین سطح امنیتی، آرشیو اطلاعاتی شرکت را مدیریت کنند و از بروز (Update) بودن اطلاعات مهندسی خود اطمینان خاطر داشته باشند.

سخن گو گفت: دسته بندی اطلاعات مهندسی و به روز نگه داشتن آن ها یکی از کلیدی ترین کار ها در هر سازمان تولیدی است که نرم افزار های رایمون می توانند آن را به بهترین شکل انجام دهند.

مدیرعامل شرکت آوید سامانه رایمون گفت: ایجاد ابزاری قدرتمند برای کاربران و مدیران شرکت ها، باهدف تولید نرم افزار مدیریت تولید آن هم بدون داشتن علم برنامه نویسی جزء اهداف اصلی رایمون بوده و به نظر می رسد با توجه به بازخورد مشتریانمان توانسته ایم به این هدف دست پیدا کنیم.

سخن گو در خاتمه اضافه کرد: عدم وجود نرم افزاری قدرتمند درزمینه مدیریت تولید را می توان به نام یک خلأ در صنعت ERP (مدیریت منابع سازمانی) کشور دانست و ما با در اختیار داشتن بالاترین سطح از دانش روز دنیا در تلاشیم تا قدم های استواری در راستای برطرف کردن این خلأ برداریم.

گفتنی است پارک علم و فناوری البرز با حمایت از نیم ها و واحد های فناور، بسیار خوبی برای توسعه شرکت های دانش بنیان و فناور فراهم کرده است.

ر .ن

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 55245

به "تولید نرم افزار های اطلاعات فرآیندخط تولید در پارک علم و فناوری البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید نرم افزار های اطلاعات فرآیندخط تولید در پارک علم و فناوری البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید