تمامی کلاس های ترم آینده الکترونیکی است

به گزارش بلاگ پو، بهروز گفت: کلیه فرایند های آموزشی و برگزاری کلاس های دانشگاه پیغام نور در ترم آینده به صورت الکترونیکی است.

تمامی کلاس های ترم آینده الکترونیکی است

به گزارش، امیرحسین بهروز، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور اضافه نمود: با توجه به پیگیری های مکرر دانشجویان و نگرانی آن ها برای بیماری کرونا، دانشگاه پیغام نور به منظور حفظ سلامت و آرامش روحی دانشجویان ترم آینده را هم به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می نماید.

وی یادآور شد: برگزاری الکترونیکی کلاس ها و بعلاوه کلیه فرایند های آموزشی، شامل دانشجویان این دانشگاه در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا خواهد بود.

امیرحسین بهروز در سرانجام با اشاره به زیرساخت های غنی الکترونیکی در دانشگاه پیغام نور گفت: با شروع پاندمی کرونا دانشگاه پیغام نور علیرغم اینکه حجم بالایی از آزمون های خود را به صورت الکترونیکی برگزار میکرد، توانست با تقویت زیرساختهاعلاوه بر برگزاری الکترونیکی کلیه کلاسها، تعداد 3 میلیون نفر آزمون الکترونیکی را با موفقیت برگزار نموده و حتی به دیگر دانشگاه ها هم در این زمینه یاری کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 53732

به "تمامی کلاس های ترم آینده الکترونیکی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی کلاس های ترم آینده الکترونیکی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید