تسهیلات کرونایی بعضی مشاغل تمدید شد

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - معاون مالی رییس جمهوری می گوید مهلت مراجعه صاحبان مشاغل فرهنگی، ورزشی و گردشگری به بانک ها برای دریافت تسهیلات تا نیمه اسفندماه تمدید شد.

تسهیلات کرونایی بعضی مشاغل تمدید شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و پایش آثار مالی کرونا، محمد نهاوندیان اظهارداشت: درباره آخرین تصمیمات مالی ستاد مقابله با کرونا گفت: اقداماتی برای کاهش آسیب مالی کرونا در دو قسمت انجام شد که در بخش اول اعتباراتی برای پرداخت مستقیم در نظر گرفته شد.

وی اضافه نمود: در مرحله دوم تسهیلات بنگاه محور به حوزه های صاحب اولویت داده شد.

نهاوندیان افزود: تسهیلاتی در حوزه فرهنگ به مراکز نمایشی، سینمایی، ناشران و تولیدکنندگان رسانه ای با تشخیص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داده شد.

معاون مالی رئیس جمهوری با اشاره به گردشگری به عنوان بخش دیگر آسیب دیده از کرونا توضیح داد: این بخش علاوه بر نوروز 99، در نوروز 98 هم به خاطر سیلاب های مناطق مختلف کشور نتوانست درآمدی کسب کند، از این رو تسهیلاتی با تشخیص وزارت میراث گردشگری ارائه شد.

نهاوندیان از ورزش به عنوان بخش دیگری یاد کرد که تسهیلات مالی دوران کرونا به آن اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه بخشی از ارائه این تسهیلات اجرا شده است، تاکید نمود: موعد مراجعه بعضی بنگاه ها به بانک ها برای دریافت تسهیلات تا خاتمه دی و تا خاتمه بهمن ماه بود.

معاون مالی رئیس جمهوری گفت: با توجه به اینکه هنوز همه منابع جذب نشده و به خاطر محدودیت های ترددی در دی ماه، فرصت مراجعه این سه بخش به بانک ها برای دریافت تسهیلات تا نیمه اسفند تمدید شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از این خاطرنشان کرد که 40 هزار میلیارد تومان منابع وام 12 درصد به تمام واحدهایی که در دوران کرونا آسیب دیده بودند اختصاص پیدا کرد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43247

به "تسهیلات کرونایی بعضی مشاغل تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات کرونایی بعضی مشاغل تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید