ترامپ پیش از ترک اجلاس گروه 7: تجارت با آمریکا عادلانه تر شود

به گزارش بلاگ پو، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا روز شنبه نشست گروه 7 را قبل از سرانجام آن ترک کرد تا همانطور که پیش تر اعلام کرده بود رهسپار سنگاپور برای دیدار با کیم جونگ-اون، رهبر کرۀ شمالی شود.

ترامپ پیش از ترک اجلاس گروه 7: تجارت با آمریکا عادلانه تر شود

او پیش از ترک کانادا، در جمع خبرنگاران این نشست را بسیار پیروز ارزیابی کرد و اعلام داشت که گفتگوهای خوبی در موضوعات دفاع، محیط زیست و تجارت بین الملل اجرا شده است.

به گفته آقای ترامپ، موضوعات تجارت بین الملل در صدر این گفتگوها بوده است؛ او تاکید کرد که ایالات متحده آمریکا برای دهه ها امتیازاتی را برای دیگر کشورها قائل شده اما دیگر نمی تواند به این رویه ادامه داد. او گفت به رهبران دیگر کشورها تاکید کرده است که طرفدار دسترسی به بازارهای عادلانه و مصمم به توقف تجارت ناعادلانه است.

به گفته او از این به بعد گروه 7 در موضوع تجارت عادلانه با آمریکا متعهدتر خواهد بود.

دونالد ترامپ اضافه کرد که از دیگر موضوعات مورد بحث رهبران در جریان این نشست، خطرات مهاجرت غیرقانونی، ایران و همچنین اقدامات افراط گرایان بوده است.

او سفر به سنگاپور را مامورتی برای صلح توصیف کرد و اضافه کرد از کرۀ شمالی برای کارهایی که تا کنون انجام داده سپاسگزار است و ضروریست تا فرایند غیرهسته ای شدن بطور کامل انجام شود.

او گفت: واقعا باور دارم که کیم جونگ-اون تصمیم دارد برای مردمش کاری مثبت انجام دهد. به گفته آقای ترامپ، کیم جونگ-اون می تواند باعث پیروزیت کرۀ شمالی شود اما باید توجه داشته باشد که این فرصت تنها یک بار فراهم خواهد شد.

او تاکید کرد که چنانچه احساس کند در جریان نشست سنگاپور آقای کیم جدی نیست، گفتگوها را ادامه نخواهد داد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: یورونیوز
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 52377

به "ترامپ پیش از ترک اجلاس گروه 7: تجارت با آمریکا عادلانه تر شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ پیش از ترک اجلاس گروه 7: تجارت با آمریکا عادلانه تر شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید