تذکر نماینده مجلس به عزیزی خادم درباره خوبان عالم و جوراب و توپ!

به گزارش بلاگ پو، احمد راستینه نماینده مجلس شورای اسلامی در برنامه استادیوم تاکید نمود به رییس فدراسیون فوتبال تذکر داده است.

تذکر نماینده مجلس به عزیزی خادم درباره خوبان عالم و جوراب و توپ!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، نماینده مجلس شورای اسلامی که صبح امروز در مجلس به عزیزی خادم تذکر داد مراقب حرف زدن خودش باشد، روی خط برنامه استادیوم، در پاسخ به پرسش های حافظ کاظم زاده گفت:

ما از وزارت ورزش توقع داریم جوابگوی رفتارهای رییس فدراسیون فوتبال باشد. از بخش حقوقی وزارتخانه شرح خواسته ایم ماجرای مذاکره فدراسیون با یک شرکت مشکوک چیست؟ این که فدراسیون از حراست خودش اجازه گرفته باشد کافی نیست باید قبل از هر مذاکره ای با طرف خارجی، از ظرفیت های وزارت ورزش برای تحقیق استفاده می کردند. من امروز در مجلس به شهاب عزیزی خادم تذکر دادم با حرف هایش تنش درست نکند و حواشی به وجود نیاورد. جدا از بحث خوبان عالم که برای فوتبال حاشیه درست نموده، این حرف رییس فدراسیون فوتبال که ادعا نموده یک جوراب هم نمی گردد وارد کشور کرد، خیلی زننده بود. سال 99 بالای 400 میلیون دلار ابزار ورزشی وارد کشور شده فقط 50 تن توپ وارد کشور شده، چرا رییس فدراسیون باید در تلویزیون اظهار عجز کند؟ این چه حرفی است که مشاور فدراسیون فوتبال زده؟ توپ را داخل کیف می آورند چه مفهومی دارد؟ چرا به کشور ضربه می زنیم؟

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 56750

به "تذکر نماینده مجلس به عزیزی خادم درباره خوبان عالم و جوراب و توپ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکر نماینده مجلس به عزیزی خادم درباره خوبان عالم و جوراب و توپ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید