بیت کوین و بازگشت منطق به نظام های اقتصادی

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: یک کارشناس آمریکایی معتقد است، مردم در آینده در گوشی های موبایل خود یک کیف پول الکترونیکی دارند و ارزهای دیجیتال باعث خواهد شد تا همه مردم دنیا با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند.

بیت کوین و بازگشت منطق به نظام های اقتصادی

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس ، مکس کایزر مجری کارشناس آمریکایی شبکه راشا تودی، اخیرا در حاشیه برگزاری مجمع بیت کوین 2021 در میامی آمریکا پای صحبت میشل سیلور، تحلیل گر اقتصادی نشسته و در باره اینکه چرا وی بیت کوین خریده است با او مصاحبه نموده است.

سیلور معتقد است بیت کوین در حال درست کردن دولت هاست.

این کارآفرین آمریکایی ادامه داد: از آنجا که بیت کوین خیلی چیزها را درست می نماید، دولت ها هم مجبور هستند در این ساختار منطقی عمل نمایند. من دنیای را می بینم که 8 میلیارد نفر یک دستگاه موبایل هوشمند دارند و درون آن یک کیف پول الکترونیکی ایجاد نموده و در این کیف پول هم ارز دیجیتال شبیه دلار یا یورو دارند و در کنار آن هم دارایی بیت کوین گذاشته اند.

سیلور ادامه داد: بیت کوین از این طریق 8 میلیارد نفر را بهم مرتبط نموده و ده ها میلیون شرکت را هم بهم وصل می نماید.

این تحلیل گر آمریکایی اضافه نمود: بیت کوین دنیا را با روینمودهای سیاسی مختلف هماهنگ نموده و منطق را به تمام نظام اقتصادی دنیا باز خواهد گرداند.

سیلور گفت: بیت کوین آزادی و حق مالکیت را به نژاد بشر بازخواهد گرداند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 52112

به "بیت کوین و بازگشت منطق به نظام های اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیت کوین و بازگشت منطق به نظام های اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید