بستری شدن 425 بیمار در بیمارستان های مشخص کرونای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 907 نفر اطلاع داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک بیمار کرونایی جان خود را از دست داده است.

بستری شدن 425 بیمار در بیمارستان های مشخص کرونای کهگیلویه و بویراحمد

دکتر پرویز یزدان پناه اضافه کرد: هم اکنون 425 بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که 220 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 40 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد 65 هزار و 917 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: از 980 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود 34 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و چرام بود.

یزدان پناه توضیح داد: بعلاوه از 440 نمونه رپید تست 15 درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و دنا هستند. بیشترین درصد موارد مثبت در شهرستان های کهگیلویه، چرام و مارگون وجود دارد که طی هفته های آینده فرایند موارد بستری و مرگ و میر در این شهرستان ها نگران کننده می باشد.

وی ادامه داد: برای کنترل بیماری کرونای نوع دلتا باید میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی مردم تا حدود 90 درصد افزایش یابد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام کرد: مردم باید با جدیت بیشتری برای جلوگیری از شیوع بیماری کوشش کنند و ضمن استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و عدم حضور در تجمعات، حتما در اولین فرصت ممکن واکسن های خود را تزریق کنند تا شاهد کاهش مرگ و میر و شدت بیماری در استان باشیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 54015

به "بستری شدن 425 بیمار در بیمارستان های مشخص کرونای کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری شدن 425 بیمار در بیمارستان های مشخص کرونای کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید