آنالیز دستاورد های جایزه مصطفی (ص) در چرخ

به گزارش بلاگ پو، سی وپنجمین قسمت فصل هشتم چرخ به آنالیز دستاوردهای جایزه بین المللی مصطفی(ص) اختصاص دارد. این برنامه ساعت 19 امروز، دوشنبه 10 آبان 1400 از شبکه چهار پخش می گردد.

آنالیز دستاورد های جایزه مصطفی (ص) در چرخ

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در بخش تازه ها این قسمت از چرخ، پویا پاک نژاد با علی خورشیدی، روزنامه نگار علم و فناوری درباره تازه ترین خبر های دنیای رباتیک و هوافضا و ماموریت های تازه سرنشین دار اسپیس اکس تبادل نظر خواهد نمود. در بخش دیگری از این قسمت چرخ، محمدرضا مقدسیان با دکتر سید علی عمرانی، مدیر اجرایی بنیاد مصطفی (ص) تبادل نظر می نماید.

جایزه مصطفی (ص) نشان عالی علم و فناوری دنیا اسلام است. سال جاری در فرآیند انتخاب چهارمین دوره این جایزه بیش از 515 اثر به دبیرخانه رسید و از این تعداد 484 اثر به گروه های داوری اولیه شامل علم و فناوری زیستی و پزشکی، علم و فناوری نانو، علم و فناوری ارتباطات و اطلاعات و همه زمینه های علم و فناوری ارجاع شد. از این 484 اثر، 213 اثر به داوری ثانویه و 41 اثر به مرحله نهایی رسید و 11 اثر به شورای سیاست گذاری جایزه معرفی و پنج اثر برگزیده شد. پروفسور کامران وفا، استاد فیزیک دانشگاه هاروارد، نظریه پرداز نظریه ریسمان و صاحب کرسی هلیس و پروفسور زاهد حسن استاد فیزیک نظری دانشگاه پرینستون و کاشف نیمه فلز های فرمیون ویل برگزیدگان جایزه مصطفی 2021 هستند. بعلاوه پروفسور محمد صائغ پزشک و استاد دانشگاه آمریکایی بیروت و پژوهشگر حوزه پیوند، پروفسور اقبال چودری، زیست شیمی دان پژوهشگاه بین المللی علوم شیمیایی و زیستی دانشگاه کراچی و یحیی تیعلاتی، استاد فیزیک نظری دانشگاه الخامس شهر رباط مراکش برگزیده مقیم کشور های اسلامی جایزه مصطفی شده اند.

در بخش دیگری از این قسمت چرخ گزارش حافظ آهی از مرکز تحقیقات بیماری های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز روی آنتن خواهد رفت.

فصل هشتم مجله تصویری چرخ مهم ترین رویداد های علم و فناوری و مسائل روزمره زندگی را با نگاهی تخصصی و به زبانی ساده و با حضور مسئولان، کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان آنالیز و واکاوی می نماید.

چرخ چهار روز در هفته، از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت 19 به صورت زنده و به مدت 50 دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می گردد. مجری چرخ محمدرضا مقدسیان است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه کنندگی چرخ را بر عهده دارند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 57302

به "آنالیز دستاورد های جایزه مصطفی (ص) در چرخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز دستاورد های جایزه مصطفی (ص) در چرخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید