باتری کیس اپل برای هر سه مدل آیفون 11 عرضه شد

به گزارش بلاگ پو، اپل در دو روز گذشته، باتری کیس برای سه مدل آیفون 11 را عرضه کرد. این کیس ها از هم اکنون قابل خریداری هستند و قیمت آن نیز برای هر سه گوشی آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس، 129 دلار معین شده است.

باتری کیس اپل برای هر سه مدل آیفون 11 عرضه شد

اولین بار در اوایل فصل پاییز بود که 9To5Mac اولین تصاویر از این قاب ها را منتشر کرد و گفت که باید منتظر عرضه آن باشیم. نکته قابل توجهی که در رابطه با این باتری کیس های جدید وجود دارد، این است که آن ها به یک دکمه در کنار مجهز شده اند که به عنوان شاتر دوربین کاربرد خواهد داشت. همچنین با نگه داشتن این دکمه برای یک ثانیه، اپلیکیشن دوربین هم باز می شود و در تصویر زیر، می توانید این دکمه را به خوبی مشاهده کنید.

آنطور که اپل در وب سایتش نوشته، با یک بار زدن این دکمه می توان با گوشی عکاسی کرد و با نگه داشتن آن، فیلم برداری انجام می شود. همچنین برای دریافت سلفی هم می توان از این دکمه استفاده کرد.

جدا از این دکمه دوربین، طراحی این باتری کیس با مدل سال گذشته که برای آیفون های پارسال طراحی شده بود، تفاوتی ندارد. جنس این قاب ها سیلیکونی و نرم است و در داخل آن نیز یک پوشش پارچه ای قرار گرفته تا به بدنه گوشی آسیبی وارد نشود.

و اما مهم ترین سوال این است که این باتری چقدر به عمر آیفون اضافه می کند؟ آنطور که اپل عنوان کرده، با استفاده از این باتری کیس می توان تا پنجاه درصد شارژ بیشتری در هر سه مدل آیفون 11 داشت. ظرفیت این باتری به صورت رسمی گفته نشده اما به نظر می رسد یک باتری 1400 میلی آمپری درون این کیس ها قرار گرفته است.

علاوه بر این ویژگی ها، باتری کیس آیفون 11 از ویژگی شارژ بی سیم هم پتشیبانی می کند و می توانید همزمان هم گوشی و هم قاب را به کمک یک شارژر بی سیم، شارژ کنید. در زیر قاب هم یک پورت لایتنینگ قرار گرفته که با آن می توان قاب و گوشی را شارژ کرد و یا هدفون های سیمی درون بسته بندی آیفون 11 را به آن متصل و از آن استفاده کرد. شارژ سیمی این قاب هم از شارژر سریع اپل که از تکنولوژی USB-PD استفاده می کند، پشتیبانی خواهد کرد.

اپل اولین شرکتی نیست که برای آیفون 11 باتری کیس ساخته و پیش از این مدل هایی از شرکت های دیگر نظیر Mophie نیز دیده بودیم. اما در نهایت بسکمک از کاربران ترجیح می دهند از محصولات اپل استفاده کنند که در این زمینه، باتری کیس اپل برای آیفون 11 بهترین گزینه برای آن ها خواهد بود.

این باتری کیس یا به طور دقیق تر Smart Battery Case در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی کم رنگ عرضه خواهد شد و همانطور که گفتیم قیمت آن برای هر سه مدل آیفون 11، 129 دلار تعیین شده است. شما درباره این محصول چه فکر می کنید؟

منبع: 9To5Mac

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16290

به "باتری کیس اپل برای هر سه مدل آیفون 11 عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باتری کیس اپل برای هر سه مدل آیفون 11 عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید