ایران با تولید مرغ آرین از تحریم مرغ اجداد عبور کرد

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - وزیر جهاد کشاورزی می گوید در زمینه کشاورزی قراردادی، صنایع تبدیلی و صنایع غذایی که پشتیبان کشاورزی خرد به شمار میرود نیاز به کمک بنیاد مستضعفان وجود دارد تا بتوان امنیت غذایی را در کشور ارتقا داد.

ایران با تولید مرغ آرین از تحریم مرغ اجداد عبور کرد

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه نشست مشترک با رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نگاه ما این است که در حوزه امنیت غذایی بتوانیم با کمک نهادهای انقلابی فعال در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی، ظرفیت های بخش خصوصی و تشکل ها بتوانیم شرایط ایمنی را برای این حوزه برقرار کنیم.

وی افزود: در سال های اخیر، بنیاد مستضعفان رویکرد خوبی را در حوزه کشاورزی و دامپروری داشته است و انتظار ما این است که در حوزه های اساسی کشاورزی به خصوص نهادهای فناورانه که سرمایه گذاری بلندمدت تری را می طلبد با ما همکاری کنند.

ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: در زمینه کشاورزی قراردادی، صنایع تبدیلی و صنایع غذایی که پشتیبان کشاورزی خرد به شمار میرود به کمک بنیاد مستضعفان نیازمندیم تا بتوانیم امنیت غذایی را در کشور ارتقا دهیم.

وی در رابطه با تحریم و تهدید غذایی از طریق دشمن نام کرد: نگاه دشمن به تهدید غذایی تازه نیست اما تمرکز بیشتری در این حوزه دارد که یکی از نمونه های آن تحریم مرغ اجداد بود که ایران با تولید مرغ آرین از این تهدید عبور کرد و دشمن را مجبور به رفع تحریم کرد.

وزیر جهاد کشاورزی ابراز امیدواری کرد که با سیاست گذاری درست در زمینه امنیت غذایی به نتایج مطلوبی برسیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 56081

به "ایران با تولید مرغ آرین از تحریم مرغ اجداد عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران با تولید مرغ آرین از تحریم مرغ اجداد عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید