ایرانی ها با درز اطلاعات از مذاکرات اهرم فشار ایجاد می نمایند ، چیره دستی ایرانیان در استفاده از فضای اطلاعاتی علیه آمریکا

به گزارش بلاگ پو، نشریه واشنگتن فیری بیکن به مکانیسم اطلاع رسانی و فضای اطلاعاتی فراهم شده علیه آمریکا در رسانه های ایرانی پرداخته و آن را به مثابه اهرم فشاری کارآمد در خدمت پیشبرد مذاکرات وین برای تحقق خواسته های طرف مذاکره کننده ایرانی ارزیابی کرد.

ایرانی ها با درز اطلاعات از مذاکرات اهرم فشار ایجاد می نمایند ، چیره دستی ایرانیان در استفاده از فضای اطلاعاتی علیه آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نشریه واشنگتن فیری بیکن (Washington Free Beacon) در گزارشی به مکانیسم اطلاع رسانی و فضای اطلاعاتی فراهم شده علیه آمریکا در رسانه های ایرانی پرداخته و آن را به مثابه اهرم فشاری کارآمد در خدمت پیشبرد مذاکرات وین برای تحقق خواسته های طرف مذاکره نماینده ایرانی ارزیابی نموده است.

به گزارش پرس تی وی، نشریه Washington Free Beacon در این گزارش عنوان می نماید که مذاکره نمایندگان ایرانی به دنبال برداشتن همه تحریم های وضع شده علیه ایران در دوره ترامپ هستند.

یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا به این نشریه گفته است که واشنگتن حاضر است در ازای بازگشت ایران به تعهدات هسته ای خود، تحریم هایی را که ناقض تعهد آمریکا به برجام است، بردارد.

بهنام بن طالب لو، از اعضای ارشد بنیاد دفاع از دموکراسی ها و متخصص در امور ایران، این موضوع را اینگونه تحلیل نموده است: ایرانی ها با درز اطلاعات از مذاکرات، اهرم فشار ایجاد می نمایند.

او تصریح نموده است: به واسطه مطالبه امتیازات بیشتر و درز اطلاعاتی که حاکی از پتانسیل برای مطالبه بیشتر است، ایرانی ها پیغام های متعددی (به طرف مقابل) ارسال می نمایند.

به گفته بن طالب لو؛ ایرانیان در استفاده از فضای اطلاعاتی علیه آمریکا چیره دست هستند.

عضو ارشد بنیاد دفاع از دموکراسی ها همچنین تاکید نموده است: با توجه به سیگنال های ارسال شده از سوی تیم بایدن مبنی بر اینکه تمایل، علاقه و عزمی برای یک توافق طولانی تر و قوی تر وجود ندارد، ایران اعتقاد دارد اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص حفظ تحریم ها صوری و ظاهری است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 48335

به "ایرانی ها با درز اطلاعات از مذاکرات اهرم فشار ایجاد می نمایند ، چیره دستی ایرانیان در استفاده از فضای اطلاعاتی علیه آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانی ها با درز اطلاعات از مذاکرات اهرم فشار ایجاد می نمایند ، چیره دستی ایرانیان در استفاده از فضای اطلاعاتی علیه آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید