اقدامات نظارتی بر محل های نگهداری خودرو های صفر کیلومتر تشدید می گردد

به گزارش بلاگ پو، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از تشدید اقدامات نظارتی بر پارکینگ های عمومی و سوله های نگهداری خودرو اطلاع داد.

اقدامات نظارتی بر محل های نگهداری خودرو های صفر کیلومتر تشدید می گردد

به گزارش خبرنگار از،مقصود رضازاده معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اضافه کرد : این امر در راستای برخورد با انباشت و احتکار احتمالی خودرو های صفر کیلومتر انجام می گردد.

اوبا اشاره به تأثیر مخرب نگهداری بلا وجه خودرو های سواری صفر کیلومتر در پارکینگ ها در تشدید نابسامانی و رواج سفته بازی با هدف سودجویی از فضای روانی حاکم بر بازار خودرو، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه سیاست های نظارتی وزارت صمت، با هرگونه اخلال در شفافیت فرایند عرضه و تقاضا و زیان به مصرف کنندگان واقعی، برخورد خواهد نمود.

او اضافه کرد: معاونت نظارت و بازرسی این سازمان در قالب بازرسی های نوبه ای و گشت های مشترک با دستگاه های مختلف استانی اقدامات نظارتی خود از پارکینگ ها و سوله های نگهداری خودرو در سطح استان را شروع نموده و در صورت مشاهده هرگونه انباشت و احتکار خودرو های صفر کیلومتر وفق ماده 4 قانون تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد مؤثر و بازدارنده بعمل خواهد آمد.

رضازاده از آمادگی شبانه روزی سامانه های مختلف سازمان صمت استان نظیر سامانه تلفنی 124، سایت 124.ir و نرم افزار آپ در دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی اطلاع داد و گفت: تمامی گزارش های قابل پیگیری در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گرفته و اعلام نتیجه خواهد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26514

به "اقدامات نظارتی بر محل های نگهداری خودرو های صفر کیلومتر تشدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات نظارتی بر محل های نگهداری خودرو های صفر کیلومتر تشدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید