اعتیاد از نوع سوسیسی!

به گزارش بلاگ پو، دیوید هاردینگ 47 ساله تا کنون بیش از 3 هزار دلار برای درمان اعتیاد به خوردن سوسیس هزینه نموده اما تا کنون نتوانسته این عادت عجیب خود را کنار بگذارد. او در این باره می گوید: من حتی نمی توانم یک روز را بدون خوردن سوسیس تصور کنم.زندگی من مانند افراد معتاد شده و به همین علت همواره باید چند عدد سوسیس همراه خود داشته باشم.

اعتیاد از نوع سوسیسی!

این مرد از وقتی که فقط 5 سال داشته آغاز به خوردن سوسیس نموده و تا کنون هر روز حداقل یک سوسیس خورده است. حتی گاهی اوقات او در کنار دیگر وعده های غذایی خود هم سوسیس می گذارد و همراه با آن ها می خورد.دیوید حتی از ترس آن که روزی بدون سوسیس نماند، فریزر خود را با مقادیر زیادی سوسیس پر نموده تا هر لحظه که احتیاج به خوردن سوسیس پیدا کرد، فورا بتواند احتیاج خود را رفع کند.تا کنون تمام کوشش های دیوید برای ترک اعتیادش به خوردن سوسیس بی نتیجه مانده و اگر او یک روز این غذا را مصرف نکند، رفتارش درست مانند افراد معتاد تغییر می نماید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: برترین ها
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 52297

به "اعتیاد از نوع سوسیسی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتیاد از نوع سوسیسی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید