اطلاعاتی جدید از گوشی گوگل پیکسل 5 منتشر شد

به گزارش بلاگ پو، گوگل جزئیات مبهمی از پیکسل 5 خود را در طول رویداد راه اندازی پیکسل 4a ارائه داد. با این حال، حتی قبل از آن، حدس و گمان هایی مبنی بر این که این گوشی از تراشه اسنپدراگون 765 G. بهره می برد مطرح شده بود.

اطلاعاتی جدید از گوشی گوگل پیکسل 5 منتشر شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اکنون همانطور که در AI Benchmark معین است حدس ها درباره تراشه این گوشی حقیقت داشته اند.

بیشتر بدانید:

گوشی پیکسل 4a گوگل در تاریخ 13 مرداد رونمایی می شود

گوشی گوگل پیکسل 5 از شارژ وایرلس معکوس پشتیبانی می کند / نمایش رمزهای مخفی آندروید 11

تراشه های جدید سامسونگ در راهند / 12 گیگابایت حافظه / فرایند 10 نانومتری

افزون بر حدس قبلی، می توانیم ببینیم که این گوشی با رم 8 گیگابایتی عرضه شده است و اندروید 11 را نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین گفته می شود که پیکسل 5 می تواند با شارژ وایرلس معکوس وارد بازار شود و پیش بینی می شود در محدوده 700 دلار در خرده فروشی ها در دسترس باشد.

در مورد مدل XL نیز صحبت می شود که از نظر طراحی، انتظار می رود از سری 5 پیکسل تبعیت کرده و یک نمایشگر با حفره پانچ و یک دوربین دوتایی را در قسمت پشتی داشته باشد.

پیکسل 5 و 4a5G در ایالات متحده، کانادا، انگلیس، ایرلند، فرانسه، آلمان، ژاپن، تایوان و استرالیا در دسترس خواهد بود. گوگل گفت که جزئیات بیشتری را در ماه های آینده به اشتراک خواهد گذاشت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: انتخاب
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 31921

به "اطلاعاتی جدید از گوشی گوگل پیکسل 5 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی جدید از گوشی گوگل پیکسل 5 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید