اخطار پلمب به 10 واحد گردشگری غیرمجاز در یاسوج

به گزارش بلاگ پو، در گشت نظارتی مشترک اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بویراحمد، پلیس امنیت و اطلاعات عمومی و فرمانداری مرکز کهگیلویه و بویراحمد برای 10 واحد گردشگری غیرمجاز در یاسوج اخطار پلمب صادر شد.

اخطار پلمب به 10 واحد گردشگری غیرمجاز در یاسوج

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مسئول نظارت بر اماکن عمومی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی استان امروز سه شنبه 17 تیرماه 99 در این بازدید با بیان اینکه حفظ امینت عمومی از مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی است، اظهار کرد: پلیس بر اساس قانون و وظیفه ذاتی خود، با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با هماهنگی دستگاه قضایی برخورد قانونی خواهد نمود.

سرهنگ حکمیتان با بیان اینکه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با توجه به جاذبه های گردشگری فراوان، هرساله میزبان میهمانان و مسافرانی از اقصی نقاط کشوراست، توضیح داد: نیروی انتظامی بر اساس وظایف خود مسئولیت تأمین نظم و امنیت مسافران را بر عهده دارد.

او با اشاره به شرایط بیماری کرونا در شهرستان بویراحمد گفت: طبق مصوبات ستاد کرونا هرگونه تجمع و برگزاری جشن های عروسی در تالارها و مراکز گردشگری ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد می گردد.

مسئول نظارت بر اماکن عمومی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی استان، توضیح داد: تالارهای عروسی برای برگزاری هرگونه جشن باید از پلیس امنیت عمومی مجوز دریافت نمایند.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بویراحمد نیز در حاشیه این بازدید گفت: نظارت مستمر بر واحدهای اقامتی، مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی، اردوگاه های گردشگری از مهم ترین برنامه های این اداره در شهرستان بویراحمد است.

سیدروح الله وحدتی پور با بیان اینکه تیم های نظارت شهرستان بویراحمد به دستور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هر روز از تأسیسات گردشگری نظارت می نمایند، گفت: در گشت نظارتی امروز مهلت 48 ساعته برای مکان های گردشگری غیرمجاز جهت تعیین تکلیف تعیین شده است، بعد از این ساعت مقرر در صورت تکرار تخلف واحد مذکور پلمب می گردد.

او سامان دهی اردوگاه های گردشگری تنگ مهریان یاسوج را از دیگر برنامه های کاری این اداره در مرکز کهگیلویه و بویراحمد مطرح نمود و گفت: آمادگی لازم برای همکاری با بخش خصوصی جهت صدور پروانه بهره برداری گردشگری در اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بویراحمد وجود دارد.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بویراحمد، با اشاره به وضعت بیماری کرونا در استان گفت: دستورالعمل های رعایت پروتکل ها بهداشتی به همه تأسیسات گردشگری ابلاغ شده و برای تمام این مکان ها لازم الاجراست.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 29955

به "اخطار پلمب به 10 واحد گردشگری غیرمجاز در یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخطار پلمب به 10 واحد گردشگری غیرمجاز در یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید