آخرین شرایط مصدومان پرسپولیس برای بازی با نساجی

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، کمال کامیابی نیا که در جریان بازی محبت آمیز روز گذشته پرسپولیس با ویستا توربین دچار مصدومیت شد MRI گرفت تا تعیین شود دچار کشیدگی همسترینگ پا شده است.

آخرین شرایط مصدومان پرسپولیس برای بازی با نساجی

بنابراین هافبک دفاعی پرسپولیس که در بازی قبلی این تیم مقابل شهرخودرو مشهد نیز نیمکت نشین بود به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند در دیدار مقابل نساجی مازندران نیز در ترکیب قرار بگیرد.

علیرضا حقیقت پزشک پرسپولیس قصد دارد امروز هم معاینه ای از مصدومیت کامیابی نیا داشته باشد تا او را برای فینال لیگ قهرمانان 2020 آسیا آماده کند.

وی در این باره گفت: شرایط کمال خوب است؛ هرچند که او MRI داده ولی هنوز جواب این عکسبرداری به دستمان نرسیده است. از آنجایی که تمرین امروز هم تعطیل اعلام شده به همین دلیل فردا می توانیم در خصوص این بازیکن نظر قطعی را بدهیم. همسترینگ پشت ران کامیابی نیا دچار کشیدگی شده و پس از پاسخ ام آر آی می توانیم نظر دقیق را درباره شرایط این بازیکن اعلام کنیم.

حقیقت در خصوص مصدومیت وحید امیری هم گفت: روز گذشته و در جریان بازی، زانوی یکی از بازیکنان ویستا توربین به سینه امیری برخورد کرد اما مشکل خاصی ندارد و او می تواند پرسپولیس را در بازی آینده همراهی کند.

تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه هفته آینده میهمان نساجی قائمشهر است. همچنین این تیم پس از این دیدار در 22 آذرماه به مصاف ذوب آهن می رود و سپس راهی قطر می شود تا فینال لیگ قهرمانان آسیا را مقابل نماینده شرق این قاره برگزار کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39037

به "آخرین شرایط مصدومان پرسپولیس برای بازی با نساجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط مصدومان پرسپولیس برای بازی با نساجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید